【意大利文化】學做意大利人系列-飲食篇

由於太耐無人同我講廣東話,今次呢篇文容許我以唔鹹唔淡嘅廣東話表達一下思念之情(太耐無用真係會唔識講)。

小測驗一個,睇下你有多少%適合在意大利生活:

1. 當你唔再糾纏於吃什麼早餐,自然地走入一間bar,點一個 brioche (牛角包) 加一杯咖啡。

難度 ★★★★☆

*日日食同一個早餐,你估咁易嗎

OLYMPUS DIGITAL CAMERA早餐 @ Prada Marchesi Cafe 有關文章

18839718_1372593409487994_7458316275346432061_o.jpg早餐 @ Panini Durini 有關文章

18836877_1372593449487990_8880393485798251285_o.jpg又係佢,早餐 @ G. Cova (Via Cusani 10),厭未?意大利的牛角包雖然很好吃,但被港式早餐寵壞的我,每朝只能吃同一樣的食物,是一項高難度挑戰。

2. 當你午餐唔再嫌棄又係食 panino 的時候(傳統意大利三文治)

難度 ★★★☆☆

*要乾啃一個有你塊面咁長的 panino,而且係乾到會𠝹損口嗰隻。有時聽到 panino 呢三個字都會好似講完粗口一樣打個冷震。

18766625_1372593532821315_1466608446633038547_o.jpg意大利三文治 panino,圖片來自 mangiarebuono.it

3. 當你可以自隊 (食完) 成個pizza

難度 ★★★★☆

*挑戰中,在意大利生活兩年多,現在只吃剩一塊

OLYMPUS DIGITAL CAMERA自家製 Pizza

P8116830.jpgPizza 源自南部的拿坡里,皮邊要焗至起泡才算正宗

4. 當你知道/接受到用麵包點橄欖油和醋的吃法並不存在

難度 ★★★★☆

*這個簡直震驚全港七百萬人的真相,等於去到新加坡沒有星洲炒米一樣

photo_2016-11-10_22-40-52好的麵包不用點油醋,牛油更是不會出現在意大利的餐桌上

5. 當你不再需要用英文餐牌

難度 ★★★★☆

*用意大利文點菜係型嘅,努力學好意大利文,就是等呢一日

P2192452.jpg

6. 當你在餐廳唔再舉高手yap個侍應,而係耐心地等候,不管天荒地老

難度 ★★★☆☆

*如果加埋唔望錶,你的表現已經十分唔錯,難度加一粒星,但心入面無限爆粗是可以的

18738976_1372593499487985_8174316371212867373_o.jpg
意大利常識:侍應未埋黎,唔好亂yap手。

是咁的:他們的習慣是先由侍應帶位→坐低放下餐牌→侍應走開一會→選好菜→侍應回來下單。

選好菜後就跟朋友聊聊天,侍應會注意到你們還未下單,如果沒有來,一般是在忙,這時便是考驗耐性的時候,不要隨便亂yap,否則給你黑臉一個,耐心地等候,旅行嘛,放鬆心情入鄉隨俗,享受一下意大利人慢活思維。反而有時還未選好菜,侍應就回來,可以禮貎地說再看數分鐘,也不要讓他站著然後你還亳無頭緒地看著餐牌(是不是太多學問😂)。

7. 當你唔再同人share一碟菜,自己大個仔清哂成碟意粉或扒(歐洲地區均適用)

難度 ★★★☆☆

*正宗意粉是少餸多粉,等同食一大碟白飯撈汁一樣

P8045396.jpg正宗卡邦尼意粉 👉 我的食譜

這也是體驗中西文化衝擊的時候,西方人的習慣是每人一份,所以點餐要注意,最少每人點一個意粉或主菜,可交換吃,但不要二人只點一份。

8. 當你吃完意粉,會自動自覺地用麵包擦乾淨隻碟再食埋D麵包

難度 ★☆☆☆☆

*係好食嘅

PC081161.jpg現在你知道為什麼麵包不沾油醋了,不過用來擦碟這動作只適宜在家中或普通餐廳。

9. 當飯後侍應過來收碟時,你會扮哂嘢咁點杯 espresso,甚至乎一杯 grappa

難度 ★★☆☆☆

*一開始覺得好奇怪,而家唔飲唔舒服,其實一切都是習慣而已

P2132306.jpg餐後一杯 espresso 或 macchiato 已漸漸地成為生活習慣

IMG_1394.jpg餐後酒 Grappa 是一款含35-60%酒精的蒸餾酒,源自意大利北部

10. 當你唔再掛住下午茶蜜汁雞翼西多士而跟朋友去aperitivo;亦已經忘記晚飯三餸一湯加白飯,而去點紅酒、前菜、主菜及甜品;更加唔會做埋D食消夜嘅瘋狂行為的時候 😭

難度 ★★★★★

photo_2016-11-10_22-40-35.jpgAperitivo @ Carlo e Camilla in Segheria 有關文章

測驗結果:

以上中0-3題:仲係小學雞階段,入鄉隨俗,要再放開身段豁出去,多留意我的 facebook 專頁 米蘭雜記 taste of milano 吧!(植入式廣告時間)

7題以下: 革命尚未成功,同志仍需努力。淨係 Liked 米蘭雜記唔夠架,仲要去專頁入面的 following 設定改為 see first 或 edit notifications settings 內選 all posts 接收所有新訊息
(我無咁勤力經常出post,一定少過你D朋友邀請玩game的通知,請放心😌 )

以上全中:我真係恭喜你呀!你已經是99%意大利人了,你除了識得欣賞獨特的意大利飲食文化,適應能力超強之外,睇得出你仲係一個注重外表,熱情奔放,見異思遷,隨波逐流的人。

下次再講下其他的意大利人生活習慣

– 待續 –

有關文章:

4 Replies to “【意大利文化】學做意大利人系列-飲食篇”

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.